środa, 17 lipca 2013

Jak obecnie wyglądają koszta dotyczące pozycjonowania stron www?


Po wpisaniu w wyszukiwarkę kombinowanego pytania widniejącego w tytułowym elemencie przedstawianego artykułu tematycznego, naszym oczom ukaże się bez wątpienia niezwykle rozbudowana ilość wartości wynikowych. Tutaj raczej nie ma miejsca na zdziwienie- sektor usługowy optymalizacji silników wyszukiwarek doprawdy dynamicznie podlega rozwojowi, działanie, którym jest pozycjonowanie non stop zyskuje na popularności. Właściciele jednostek firmowych (na większym i mniejszym szczeblu) słyszą o tym coraz więcej, a przecież nieraz się mówi (co nie jest przesadą), że proces pozycjonowania to najmniej kosztowny, a przy tym bardzo dynamiczny sposób, na aktywność reklamową. Oczywiście bierzemy tu pod uwagę jedynie proponowane przez fachowców pozycjonowanie, na przemyślanie dobrane zestawienia frazowe. Jednak po kolei...

Dobieranie stosownych fraz, jako zapewnienie skuteczności reklamowej

Sporo firm, które nie są raczej wybitnie fachowe, proponuje klientom teoretycznie dobre frazy, jednak chociaż ich strona znajduje się w czołowym zestawieniu na dane zapytanie, to w ruchu na tej witrynie nie ma to żadnego odzwierciedlenia. W związku z tym, bardzo istotne jest, żebyśmy współpracowali z jedynie sprawdzonymi firmowymi jednostkami.
Istotne jest sprawne selekcjonowanie fraz, chociażby przez wzgląd na to, jak potem będą wyglądać później koszty powiązane z optymalizowaniem strony. Zazwyczaj, przelicznik stanowi liczba wyników, które można odszukać w Google stosując wybraną frazę. Im jest ich więcej, tym oczywiście pozycjonowanie jest droższe do przeprowadzenia. Czasami dochodzi jeszcze jeden czynnik, a mianowicie konkurencyjność danej frazy, ale to już bardziej skomplikowana rzecz, więc zostawmy to sobie na inny raz.

Modele rozliczeniowe

Z modelami jest tak, że najpopularniejsze są dwa, choć w zasadzie, to i trzy. Najpopularniejszym jest płatność za rezultaty pozycjonowania. W skrócie jest to oparte o fakt, że płacimy firmie pozycjonerskiej tylko wówczas, gdy nasza strona znajduje się w Google w pierwszej dziesiątce rezultatów.
Kolejna opcja to abonament. Tu mamy niższą cenę, jednakże płacimy w trybie miesięcznym, nawet, jeżeli nie ma rezultatów.
Model trzeci – płatność zależnie od ilości klientów. Ten system jest jednak rzadki, głównie na skalę naszego państwa.

Jak zredukować koszta optymalizacji?

Jeśli mamy mocno ograniczone fundusze, warto skorzystać z pozycjonowania lokalnego. Potencjalnych klientów będziemy wtedy mieli mniej, ale cena co do pozycjonowania (w każdym z modeli rozliczania) będzie o wiele bardziej sensowna. Warto zachować koniecznie w pamięci, że lokalnego typu pozycjonowanie nie sprawdzi się w nie będzie działać we wszystkich branżach. Przed ostateczną decyzją trzeba zatem odbyć konsultacje z rzetelną agencją SEO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz