środa, 21 marca 2012

W marketingu liczy się każdy klient.

Od dawna już wiadomo, że o użytkowników potrzeba się starać. Działania te są doskonale znane w każdej sferze promocyjnej. Tak samo jest i przy okazji marketingu internetowego. Na marketing webowy składa się sporo interesujących działań, które w całości tworzą sieć zespołowych zależności.

Często przypomina to pajęczą sieć, w którą nieustannie wplątują się jacyś użytkownicy, często nawet totalnie mimowolnie. Interesujące jest jednakże to, iż coraz częściej pozycjonowanie portali internetowych zaliczane jest do typu marketingu webowego. Pozycjonowanie ma na celu takie wypromowanie stosownej strony webowej, aby zajęła ona jak najlepsze miejsce w wynikach przeszukiwania. Czy przypadkowo nie otwiera to konkretnych skojarzeń ze znanym z większości sklepów merchandesignem?

 W najwyższym stopniu spodziewany artykuł powinien być umieszczony na poziomie głowy, czyli jak można się spodziewać na wyższych półkach. Jednakowo jest i z wynikami wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. Najbardziej atrakcyjne portale sieciowe znajdują się na pierwszych miejscach. Niestety jest to fałszywa informacja, jaka dochodzi do nas, przeciętnych internautów. Podobnie jak w hipermarkecie, tak i strony internetowe należy starannie wybierać według własnych preferencji. Nieczęsto bowiem to, co stoi na najwyższej półce, jest dobrym dla nas artykułem.

Kierownicy sklepów i witryn www wolą wyręczyć potencjalnych interesantów proponując im naturalnie te droższe towary, na których chcą jak najwięcej zarobić. Kluczem jest więc zwracać na to uwagę i umiejętnie poczynać swoimi wyborami, tak samo kupując puszkę coli, jak i przeglądając platformę webową, z której chcemy dowiedzieć się czegoś na pożądany przez nas temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz